- Samorząd
- Urząd Gminy
- Podział organizacyjny
- Biuro Obsługi Klienta
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Spis telefonów UG
- Ogłoszenia
- Zamówienia publiczne
- Sołectwa
- Plany inwestycyjne
- Nagrody i certyfikaty
- Strategia rozwoju
- Załatw sprawę
- Referat Finansowo - Budżetowy
- Decyzja ustalająca podatek leśny
- Decyzja ustalająca podatek od nieruchomości
- Decyzja ustalająca podatek rolny
- Podatek leśny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
- Podatek od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych age
- Podatek od środków transportu
- Podatek rolny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
- Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
- Podatki i opłaty
- Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
- Referat Organizacyjny
- Ewidencja działalności gospodarczej - nowy wpis, zmiana, zawieszenie, wykreślenie.
- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
- Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- Zgłoszenie o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarcze
- Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- Referat Oświaty
- Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
- Urząd Stanu Cywilnego
- Odtworzenie aktu stanu cywilnego
- Skrócenie terminu oczekiwania na ślub
- Sporządzenie aktu urodzenia dziecka
- Sporządzenie aktu zgonu
- Sprostowanie i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
- Uznanie dziecka
- Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
- Wpisanie do polskich ksiąg stanu cywilnego aktu sporządzonego za granicą
- Wydanie nowego dowodu osobistego
- Wydanie odpisu z aktu stanu cywilnego
- Wymeldowanie z pobytu stałego decyzją administracyjną
- Wymeldowanie z pobytu stałego, czasowego lub za granicę
- Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
- Zawarcie małżeństwa cywilnego
- Zawarcie małżeństwa konkordatowego ze skutkami cywilnymi
- Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
- Zmiana imion lub nazwisk
- Referat Finansowo - Budżetowy
- Plan zagospodarowania
- Projekty współfinansowane
- Urząd Gminy
- Turystyka
- Kultura
- Edukacja
- Sport
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności strony internetowej Gminy Korzenna
Dane adresowe: 33-322 Korzenna 325
Urząd Gminy Korzenna zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Gminy Korzenna.
Data publikacji strony podmiotowej:
18 marca 2012 r.
Status strony: niezgodna
Powód niezgodności:
Strona internetowa nie spełnia wymagań określonych w wytycznych WCAG 2.1.
Gmina czyni starania aby wyeliminować wszystkie niezgodności i dostosować stronę Urzędu Gminy do standardów WCAG 2.1. Trwają prace nad stroną internetową, która spełnia w/w standardy.
Dostępność architektoniczna:
Siedziba Urzędu Gminy Korzenna, 33-322 Korzenna 325, nie spełnia wymagań Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
· Bezpośrednio przy budynku Urzędu Gminy Korzenna znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych,
· Budynek ma podjazd ułatwiający wejście do budynku, szerokość drzwi jest przystosowana do korzystania przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich,
· Budynek trzykondygnacyjny, winda
· Toaleta wewnątrz budynku dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
· W urzędzie nie ma możliwości z skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu oraz online,
· W budynku i przed nim brak informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych,
· Istnieje możliwość wstępu do budynku z psem asystującym.
W związku z zapewnieniem niepełnej dostępności urzędu osobom ze szczególnymi potrzebami, przewidziany zostaje dostęp alternatywny poprzez komunikację z urzędem na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami, w następujący sposób:
· Osoby mające problem z poruszaniem się powinny telefonicznie lub mailowo poinformować pracownika właściwego dla danej sprawy referatu o wizycie, obsługa osoby będzie miała miejsce na parterze urzędu w wyznaczonym w tym celu miejscu.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Filip Szura, e-mail: filipszura@ug.korzenna.pl oraz Karolina Bielak, e-mail: karolinabielak@ug.korzenna.pl
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 18 440 66 49 lub 18 440 66 12. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem udostępnienia cyfrowego wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów, ewentualnie zapewnienia dostępu alternatywnego, na warunkach określonych w ustawie. W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl