- Samorząd
- Urząd Gminy
- Podział organizacyjny
- Biuro Obsługi Klienta
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Spis telefonów UG
- Ogłoszenia
- Zamówienia publiczne
- Sołectwa
- Plany inwestycyjne
- Nagrody i certyfikaty
- Strategia rozwoju
- Załatw sprawę
- Referat Finansowo - Budżetowy
- Decyzja ustalająca podatek leśny
- Decyzja ustalająca podatek od nieruchomości
- Decyzja ustalająca podatek rolny
- Podatek leśny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
- Podatek od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych age
- Podatek od środków transportu
- Podatek rolny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
- Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
- Podatki i opłaty
- Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
- Referat Organizacyjny
- Ewidencja działalności gospodarczej - nowy wpis, zmiana, zawieszenie, wykreślenie.
- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
- Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- Zgłoszenie o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarcze
- Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- Referat Oświaty
- Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
- Urząd Stanu Cywilnego
- Odtworzenie aktu stanu cywilnego
- Skrócenie terminu oczekiwania na ślub
- Sporządzenie aktu urodzenia dziecka
- Sporządzenie aktu zgonu
- Sprostowanie i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
- Uznanie dziecka
- Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
- Wpisanie do polskich ksiąg stanu cywilnego aktu sporządzonego za granicą
- Wydanie nowego dowodu osobistego
- Wydanie odpisu z aktu stanu cywilnego
- Wymeldowanie z pobytu stałego decyzją administracyjną
- Wymeldowanie z pobytu stałego, czasowego lub za granicę
- Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
- Zawarcie małżeństwa cywilnego
- Zawarcie małżeństwa konkordatowego ze skutkami cywilnymi
- Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
- Zmiana imion lub nazwisk
- Referat Finansowo - Budżetowy
- Plan zagospodarowania
- Projekty współfinansowane
- Urząd Gminy
- Turystyka
- Kultura
- Edukacja
- Sport
Zadania i kompetencje - Samodzielne Stanowiska Pracy
mgr Agnieszka Kantor - Inspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych
- podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych krajowych i unijnych na realizację zadań prowadzonych przez gminę
- prowadzenie stałego monitoringu funduszy UE oraz innych środków zewnętrznych i wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków na realizację projektów mających na celu rozwój społeczno-kulturalny gminy
- koordynowanie działań mających na celu przygotowanie niezbędnej dokumentacji do sporządzenia wniosków o dofinansowanie
- współpraca z zewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych
- opracowywanie wniosków o dofinansowanie zadań oraz monitoring procesu przyznawania dotacji, składanie ewentualnych uzupełnień, porawek i zmian
- prowadzenie bieżącej kontroli realizacji umów przez wykonawców zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych w zakresie zgodności z wymogami podmiotów dofinansowujących zadanie
mgr Katarzyna Ligęza - Podinspektor ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych
- podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych krajowych i unijnych na realizację zadań prowadzonych przez gminę
- prowadzenie stałego monitoringu funduszy UE oraz innych środków zewnętrznych i wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków na realizację projektów mających na celu rozwój społeczno-kulturalny gminy
- koordynowanie działań mających na celu przygotowanie niezbędnej dokumentacji do sporządzenia wniosków o dofinansowanie
- współpraca z zewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych
- opracowywanie wniosków o dofinansowanie zadań oraz monitoring procesu przyznawania dotacji, składanie ewentualnych uzupełnień, porawek i zmian
- prowadzenie bieżącej kontroli realizacji umów przez wykonawców zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych w zakresie zgodności z wymogami podmiotów dofinansowujących zadanie
Małgorzata Paciorek - Inspektor ds. ewidencji ludności
- Prowadzenie ewidencji ludności:
- zameldowania na pobyt stały
- zameldowania na pobyt stały z równoczesnym wymeldowaniem z poprzedniego adresu zameldowania
- przemeldowania w obrębie gminy
- wymeldowania z pobytu stałego
- zgłoszenia zameldowań na pobyt czasowy - Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zameldowań i wymeldowań decyzją administracyjną
- Sporządzanie wykazów, spisów i innych zestawień na podstawie posaidanej dokumentacji, udzielanie informacji okresowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie rejestru wydanych poświadczeń meldunkowych oraz pobytu cudzoziemców
- Prowadzenie zbioru danych osobowych PESEL oraz czynności związanych z nadaniem numeru PESEL
- Udostępnianie danych osobowych z ewidencji ludności, ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (zaświadczeń o numerze PESEL osób zmarłych wymaganych do spraw dziedziczenia)
- Przeprowadzanie kontroli meldunkowych
- Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem rejestru wyborców, sporządzanie i bieżąca aktualizacja list (spisów wyborców) oraz uprawnionych do głosowania w wyborach i referendach oraz sporządzanie pełnomocnictw w tym zakresie
- Prowadzenie rejestru wyborców:
- rozliczanie kart o wpisaniu lub skreśleniu osób do rejestru wyborców
- prowadzenie rejestru wyborców osób pozbawionych praw wyborczych
- sporządzanie kwartalnych meldunków wyborczych oraz sprawozdań - Realizacja zadań związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego