• Samorząd
    • Urząd Gminy
      • Podział organizacyjny
        • Wójt Gminy Korzenna
        • Z-ca Wójta Gminy
        • Sekretarz Gminy
        • Skarbnik Gminy
        • Referat Organizacyjny
          • Dane teleadresowe
          • Dokumenty do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Finansowo - Budżetowy
          • Dane teleadresowe
          • Pliki do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
          • Dane teleadresowe
          • Pliki do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
          • Dane teleadresowe
          • Pliki do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Oświaty
          • Dane teleadresowe
          • Dokumenty do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Urząd Stanu Cywilnego
          • Dane teleadresowe
          • Dokumenty do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Samodzielne stanowiska pracy
      • Biuro Obsługi Klienta
      • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
      • Spis telefonów UG
      • Ogłoszenia
      • Zamówienia publiczne
    • Sołectwa
      • Bukowiec
      • Janczowa
      • Jasienna
      • Koniuszowa
      • Korzenna
      • Lipnica Wielka
      • Łęka
      • Łyczana
      • Miłkowa
      • Mogilno
      • Niecew
      • Posadowa Mogilska
      • Siedlce
      • Słowikowa
      • Trzycierz
      • Wojnarowa
    • Plany inwestycyjne
    • Nagrody i certyfikaty
    • Strategia rozwoju
    • Załatw sprawę
      • Referat Finansowo - Budżetowy
        • Decyzja ustalająca podatek leśny
        • Decyzja ustalająca podatek od nieruchomości
        • Decyzja ustalająca podatek rolny
        • Podatek leśny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
        • Podatek od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych age
        • Podatek od środków transportu
        • Podatek rolny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
        • Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
      • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
      • Referat Organizacyjny
        • Ewidencja działalności gospodarczej - nowy wpis, zmiana, zawieszenie, wykreślenie.
        • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
        • Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
        • Zgłoszenie o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarcze
        • Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
      • Referat Oświaty
        • Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika
        • Nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
        • Wydanie nowego aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, uwzględniającego uzyskany poziom wykształcenia
      • Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
      • Urząd Stanu Cywilnego
        • Odtworzenie aktu stanu cywilnego
        • Skrócenie terminu oczekiwania na ślub
        • Sporządzenie aktu urodzenia dziecka
        • Sporządzenie aktu zgonu
        • Sprostowanie i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
        • Uznanie dziecka
        • Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
        • Wpisanie do polskich ksiąg stanu cywilnego aktu sporządzonego za granicą
        • Wydanie nowego dowodu osobistego
        • Wydanie odpisu z aktu stanu cywilnego
        • Wymeldowanie z pobytu stałego decyzją administracyjną
        • Wymeldowanie z pobytu stałego, czasowego lub za granicę
        • Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
        • Zawarcie małżeństwa cywilnego
        • Zawarcie małżeństwa konkordatowego ze skutkami cywilnymi
        • Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
        • Zmiana imion lub nazwisk
    • Plan zagospodarowania
    • Projekty współfinansowane
      • Projekty w trakcie realizacji
      • Projekty zrealizowane
  • Turystyka
    • Ogólne informacje o gminie
    • Atrakcje turystyczne
      • Szlaki turystyczne
        • "Diable Skały" w Bukowcu
        • Jodłowa Góra - Mogilno
        • Szlak architektury drewnianej
      • Nietoperze
      • Rezerwat "Diable Skały"
      • Rezerwat cisów
    • Baza noclegowa
  • Kultura
    • Centrum Kultury w Korzennej
    • Gminna Biblioteka Publiczna
      • Dane teleadresowe
      • Informacje
      • Godziny otwarcia
    • Kalendarz imprez
  • Edukacja
    • Szkoły
    • Przedszkola
    • Rekrutacja
    • Konkurs na stanowisko dyrektora
    • Stypendium
  • Sport
    • Sport szkolny
    • Uczniowskie Kluby Sportowe
    • Sport klubowy
Korzenna - portal gminny logo

BIP

 

 

Jesteś tutaj: Strona główna » Rodo

Rodo

strict warning: Declaration of views_handler_filter_node_status::operator_form() should be compatible with views_handler_filter::operator_form(&$form, &$form_state) in /home/hosting17/public_html/sites/all/modules/views/modules/node/views_handler_filter_node_status.inc on line 0.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO” informuje się klientów Urzędu Gminy Korzenna, że:

  1. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Gminy Korzenna danych osobowych klientów jest Wójt Gminy Korzenna. Adres Urzędu Gminy Korzenna: 33-322 Korzenna 325, tel. 18 4406610

  1. W sprawach z zakresu danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych, pod adresem mailowym: iod@korzenna.pl

  1. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu możliwości wykonywania przez Urząd Gminy Korzenna ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych regulacjach.

  1. Pozyskane od klientów dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. 

  1. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt

  1. Klienci Urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

  1. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  1. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

  1. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.

 

  • Pomoc społeczna
  • Gospodarka komunalna
    • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych
    • Zbiórka odpadów komunalnych
    • Harmonogram wywozu odpadów
    • Trasy wywozu odpadów komunalnych
    • Zasady segregacji
  • Organizacje pozarządowe
    • Dane teleadresowe
    • Dokumenty do pobrania
    • Komunikaty
    • OSP
  • Stołówka Gminna
  • Znani mieszkańcy
    • Franciszek Gągor
    • Janusz Kaleta
    • Juliusz Janusz
    • Ksawery Bronikowski
    • Mieczysław Górowski
    • Stanisław Takuski
    • Władysław Sułowicz
  • Wydarzenia
  • Gmina w mediach
    • Relacje filmowe
    • Audycje radiowe
    • Artykuły prasowe
    • "Echo Korzennej"
  • Parafie
    • Parafia pw. Niepokalanego Serca NMP
    • Parafia pw. Imienia Maryi
    • Parafia pw. M. B. Szkaplerznej
    • Parafia pw. N. Najświętszej Maryi Panny
    • Parafia pw. Św. Andrzeja Apostoła
    • Parafia pw. Św. Marcina w Mogilnie
    • Parafia Rzymskokatolicka św. Kingi w Wojnarowej
    • Parafia pw. Św. Kingi w Wojnarowej
  • Polecamy
  • Galeria
    • Galeria 2012
    • Filmy
      • Korzenna - rewitalizacja parku i dworu
      • Majówka w Bukowcu

Quiz

Czy wiesz co wydarzyło się w gminie w ostatnich tygodniach?
Sprawdź swoją wiedzę odpowiadając na pytania.

Rozpocznij quiz!

Sonda

Jakie kategorie inwestycji w ciągu 30 lat samorządu są najważniejsze dla gminy Korzenna?
gazyfikacja 9% (140 głosów)
telefonizacja 7% (114 głosów)
wodociągi i kanalizacja 31% (505 głosów)
budowa i modernizacja dróg 27% (428 głosów)
obiekty sportowe 3% (51 głosów)
modenizacja szkół 10% (165 głosów)
renowacja zabytków 1% (19 głosów)
tereny rekreacyjne 3% (55 głosów)
modernizacja jednostek OSP 5% (74 głosy)
obiekty kulturalne 4% (57 głosów)
Razem głosów: 1608
  • Samorząd
  • Turystyka
  • Kultura
  • Edukacja
  • Sport
  • Pomoc społeczna
  • Gospodarka komunalna
  • Organizacje pozarządowe
  • Stołówka gminna
  • Gmina w mediach
  • Wydarzenia
  • Parafie
  • Polecamy
  • Galeria
  • Poczta
Copyright © Gmina Korzenna