• Samorząd
    • Urząd Gminy
      • Podział organizacyjny
        • Wójt Gminy Korzenna
        • Z-ca Wójta Gminy
        • Sekretarz Gminy
        • Skarbnik Gminy
        • Referat Organizacyjny
          • Dane teleadresowe
          • Dokumenty do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Finansowo - Budżetowy
          • Dane teleadresowe
          • Pliki do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
          • Dane teleadresowe
          • Pliki do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
          • Dane teleadresowe
          • Pliki do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Oświaty
          • Dane teleadresowe
          • Dokumenty do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Urząd Stanu Cywilnego
          • Dane teleadresowe
          • Dokumenty do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Samodzielne stanowiska pracy
      • Biuro Obsługi Klienta
      • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
      • Spis telefonów UG
      • Ogłoszenia
      • Zamówienia publiczne
    • Sołectwa
      • Bukowiec
      • Janczowa
      • Jasienna
      • Koniuszowa
      • Korzenna
      • Lipnica Wielka
      • Łęka
      • Łyczana
      • Miłkowa
      • Mogilno
      • Niecew
      • Posadowa Mogilska
      • Siedlce
      • Słowikowa
      • Trzycierz
      • Wojnarowa
    • Plany inwestycyjne
    • Nagrody i certyfikaty
    • Strategia rozwoju
    • Załatw sprawę
      • Referat Finansowo - Budżetowy
        • Decyzja ustalająca podatek leśny
        • Decyzja ustalająca podatek od nieruchomości
        • Decyzja ustalająca podatek rolny
        • Podatek leśny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
        • Podatek od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych age
        • Podatek od środków transportu
        • Podatek rolny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
        • Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
      • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
      • Referat Organizacyjny
        • Ewidencja działalności gospodarczej - nowy wpis, zmiana, zawieszenie, wykreślenie.
        • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
        • Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
        • Zgłoszenie o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarcze
        • Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
      • Referat Oświaty
        • Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika
        • Nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
        • Wydanie nowego aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, uwzględniającego uzyskany poziom wykształcenia
      • Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
      • Urząd Stanu Cywilnego
        • Odtworzenie aktu stanu cywilnego
        • Skrócenie terminu oczekiwania na ślub
        • Sporządzenie aktu urodzenia dziecka
        • Sporządzenie aktu zgonu
        • Sprostowanie i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
        • Uznanie dziecka
        • Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
        • Wpisanie do polskich ksiąg stanu cywilnego aktu sporządzonego za granicą
        • Wydanie nowego dowodu osobistego
        • Wydanie odpisu z aktu stanu cywilnego
        • Wymeldowanie z pobytu stałego decyzją administracyjną
        • Wymeldowanie z pobytu stałego, czasowego lub za granicę
        • Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
        • Zawarcie małżeństwa cywilnego
        • Zawarcie małżeństwa konkordatowego ze skutkami cywilnymi
        • Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
        • Zmiana imion lub nazwisk
    • Plan zagospodarowania
    • Projekty współfinansowane
      • Projekty w trakcie realizacji
      • Projekty zrealizowane
  • Turystyka
    • Ogólne informacje o gminie
    • Atrakcje turystyczne
      • Szlaki turystyczne
        • "Diable Skały" w Bukowcu
        • Jodłowa Góra - Mogilno
        • Szlak architektury drewnianej
      • Nietoperze
      • Rezerwat "Diable Skały"
      • Rezerwat cisów
    • Baza noclegowa
  • Kultura
    • Centrum Kultury w Korzennej
    • Gminna Biblioteka Publiczna
      • Dane teleadresowe
      • Informacje
      • Godziny otwarcia
    • Kalendarz imprez
  • Edukacja
    • Szkoły
    • Przedszkola
    • Rekrutacja
    • Konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej
    • Stypendium
  • Sport
    • Sport szkolny
    • Uczniowskie Kluby Sportowe
    • Sport klubowy
Korzenna - portal gminny logo

BIP

 

 

Jesteś tutaj: Strona główna » Samorząd » Urząd Gminy » Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta

  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_node_status::operator_form() should be compatible with views_handler_filter::operator_form(&$form, &$form_state) in /home/hosting17/public_html/sites/all/modules/views/modules/node/views_handler_filter_node_status.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of semanticviews_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/hosting17/public_html/sites/all/modules/semanticviews/semanticviews_plugin_style_default.inc on line 0.

Maria Bajerska - Inspektor w Biurze Obsługi Klienta

  • tel. (018) 440-66-41
  • fax. (018) 441-70-39

Od 1 lipca 2007 roku w Urzędzie Gminy Korzenna działa Biuro Obsługi Klienta. Jego utworzenie przyczyniło się do udoskonalenia wewnętrznych procedur w urzędzie, zapewniających przejrzystość działania oraz doskonalszą obsługę obywateli. Tutaj każdy jest uprzejmie obsłużony. Obsługują go wykwalifikowani i odpowiednio przeszkoleni pracownicy służący fachową i kompetentną informacją. Biuro to znajduje się na parterze budynku, jest to wygodne dla mieszkańców, gdyż bez wchodzenia na piętro, każdą informację uzyskają na parterze. Jego utworzenie przyczyniło się także do zmiany wizerunku urzędu.

W Biurze Obsługi Klienta można uzyskać:

  • wyczerpującą informację o trybie , sposobie załatwienia określonej sprawy, wymaganych dokumentach, załącznikach, terminach, opłatach oraz trybie odwoławczym.
  • niezbędne druki, wnioski formularze
  • oraz pomoc w ich wypełnieniu informację o strukturze organizacyjnej urzędu, jednostkach organizacyjnych i jednostkach pomocniczych.

Utworzenie Biura Obsługi Klienta wpłynęło na standard świadczonych usług, zmniejszając barierę klient – urzędnik. Kompleksowa i wyczerpująca informacja, pomoc w kompletowaniu i wypełnianiu dokumentów uczyniły urząd bardziej przyjaznym i przystępnym dla interesantów.

  • Urząd Gminy
    • Podział organizacyjny
      • Wójt Gminy Korzenna
      • Z-ca Wójta Gminy
      • Sekretarz Gminy
      • Skarbnik Gminy
      • Referat Organizacyjny
        • Dane teleadresowe
        • Dokumenty do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Referat Finansowo - Budżetowy
        • Dane teleadresowe
        • Pliki do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
        • Dane teleadresowe
        • Pliki do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
        • Dane teleadresowe
        • Pliki do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Referat Oświaty
        • Dane teleadresowe
        • Dokumenty do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Urząd Stanu Cywilnego
        • Dane teleadresowe
        • Dokumenty do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Samodzielne stanowiska pracy
    • Biuro Obsługi Klienta
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Spis telefonów UG
    • Ogłoszenia
    • Zamówienia publiczne
  • Sołectwa
    • Bukowiec
    • Janczowa
    • Jasienna
    • Koniuszowa
    • Korzenna
    • Lipnica Wielka
    • Łęka
    • Łyczana
    • Miłkowa
    • Mogilno
    • Niecew
    • Posadowa Mogilska
    • Siedlce
    • Słowikowa
    • Trzycierz
    • Wojnarowa
  • Plany inwestycyjne
  • Nagrody i certyfikaty
  • Strategia rozwoju
  • Załatw sprawę
    • Referat Finansowo - Budżetowy
      • Decyzja ustalająca podatek leśny
      • Decyzja ustalająca podatek od nieruchomości
      • Decyzja ustalająca podatek rolny
      • Podatek leśny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
      • Podatek od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych age
      • Podatek od środków transportu
      • Podatek rolny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
      • Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
    • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
    • Referat Organizacyjny
      • Ewidencja działalności gospodarczej - nowy wpis, zmiana, zawieszenie, wykreślenie.
      • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
      • Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
      • Zgłoszenie o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarcze
      • Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
    • Referat Oświaty
      • Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika
      • Nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
      • Wydanie nowego aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, uwzględniającego uzyskany poziom wykształcenia
    • Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
    • Urząd Stanu Cywilnego
      • Odtworzenie aktu stanu cywilnego
      • Skrócenie terminu oczekiwania na ślub
      • Sporządzenie aktu urodzenia dziecka
      • Sporządzenie aktu zgonu
      • Sprostowanie i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
      • Uznanie dziecka
      • Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
      • Wpisanie do polskich ksiąg stanu cywilnego aktu sporządzonego za granicą
      • Wydanie nowego dowodu osobistego
      • Wydanie odpisu z aktu stanu cywilnego
      • Wymeldowanie z pobytu stałego decyzją administracyjną
      • Wymeldowanie z pobytu stałego, czasowego lub za granicę
      • Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
      • Zawarcie małżeństwa cywilnego
      • Zawarcie małżeństwa konkordatowego ze skutkami cywilnymi
      • Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
      • Zmiana imion lub nazwisk
  • Plan zagospodarowania
  • Projekty współfinansowane
    • Projekty w trakcie realizacji
    • Projekty zrealizowane

Ogłoszenia

Stowarzyszenie „Na Śliwkowym Szlaku” zaprasza na spotkania informacyjne dotyczące naborów
pt., 03/02/2023 - 09:36
    Stowarzyszenie ''Na Śliwkowym Szlaku'' informuje, iż w związku z planowanymi w 2023...
Zakończenie gromadzenia materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa farmy fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ewid. 370/2 obręb Janczowa, gmina Korzenna” o
pt., 27/01/2023 - 15:17
Zakończenie gromadzenia materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych...
Zaproszenie na XLVIII zwyczajną sesję Rady Gminy Korzenna
czw., 26/01/2023 - 15:15
    Przewodniczący Rady Gminy Korzenna    33 – 322 KORZENNA   MIESZKAŃCY...
Zakończenie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
czw., 26/01/2023 - 12:28
  Zakończenie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji...
Stowarzyszenie ''Na Śliwkowym Szlaku'' informuje, iż zostały zaplanowane kolejne nabory wniosków
czw., 26/01/2023 - 10:00
Kolejne nabory wniosków - terminy   Stowarzyszenie ''Na Śliwkowym Szlaku'' informuje, iż...
  • Samorząd
  • Turystyka
  • Kultura
  • Edukacja
  • Sport
  • Pomoc społeczna
  • Gospodarka komunalna
  • Organizacje pozarządowe
  • Stołówka gminna
  • Gmina w mediach
  • Wydarzenia
  • Parafie
  • Polecamy
  • Galeria
  • Poczta
Copyright © Gmina Korzenna