- Samorząd
- Urząd Gminy
- Podział organizacyjny
- Biuro Obsługi Klienta
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Spis telefonów UG
- Ogłoszenia
- Zamówienia publiczne
- Sołectwa
- Plany inwestycyjne
- Nagrody i certyfikaty
- Strategia rozwoju
- Załatw sprawę
- Referat Finansowo - Budżetowy
- Decyzja ustalająca podatek leśny
- Decyzja ustalająca podatek od nieruchomości
- Decyzja ustalająca podatek rolny
- Podatek leśny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
- Podatek od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych age
- Podatek od środków transportu
- Podatek rolny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
- Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
- Podatki i opłaty
- Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
- Referat Organizacyjny
- Ewidencja działalności gospodarczej - nowy wpis, zmiana, zawieszenie, wykreślenie.
- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
- Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- Zgłoszenie o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarcze
- Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- Referat Oświaty
- Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
- Urząd Stanu Cywilnego
- Odtworzenie aktu stanu cywilnego
- Skrócenie terminu oczekiwania na ślub
- Sporządzenie aktu urodzenia dziecka
- Sporządzenie aktu zgonu
- Sprostowanie i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
- Uznanie dziecka
- Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
- Wpisanie do polskich ksiąg stanu cywilnego aktu sporządzonego za granicą
- Wydanie nowego dowodu osobistego
- Wydanie odpisu z aktu stanu cywilnego
- Wymeldowanie z pobytu stałego decyzją administracyjną
- Wymeldowanie z pobytu stałego, czasowego lub za granicę
- Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
- Zawarcie małżeństwa cywilnego
- Zawarcie małżeństwa konkordatowego ze skutkami cywilnymi
- Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
- Zmiana imion lub nazwisk
- Referat Finansowo - Budżetowy
- Plan zagospodarowania
- Projekty współfinansowane
- Urząd Gminy
- Turystyka
- Kultura
- Edukacja
- Sport
Sekretarz Gminy
Sekretarz Gminy - Beata Semla
- Nr tel.: (18) 440-66-10
- Nr fax.: (18) 441-70-39
- E-mail: sekretarz@korzenna.pl
Zadania i kompetencje Sekretarza Gminy:
- sprawuje nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem i organizacją pracy Urzędu, dyscypliną pracy oraz koordynuje działania poszczególnych referatów w zakresie realizacji bieżących zadań wynikających z ustaleń Wójta i aktów normatywnych,
- prowadzi kontrolę wewnętrzną Urzędu w zakresie prawidłowości wykonywania obowiązków przez pracowników Urzędu oraz jego funkcjonowania pod względem organizacyjnym i dyscypliny pracy (za wyjątkiem kontroli finansowej),
- współpracuje z organami kontroli zewnętrznej, kompletuje całość dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych, nadzoruje terminowe wykonanie zaleceń pokontrolnych oraz udziela odpowiedzi na zalecenia pokontrolne,
- inicjuje szkolenia i tworzy warunki do podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników samorządowych,
- zapewnia należyty wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia,
- nadzoruje właściwe i prawidłowe wydawanie środków finansowych na remont budynku, materiały biurowe, środki czystości i wyposażenie Urzędu,
- przegląda i dekretuje korespondencję wpływającą do Urzędu na zasadach określonych w instrukcji kancelaryjnej,
- sprawuje nadzór nad stażami absolwenckimi i praktykami zawodowymi,
- przygotowuje i prowadzi dokumentację związaną z organizacją wyborów
- przygotowuje materiały do celów przeprowadzenia referendum gminnego i krajowego,
- sporządza protokół zawierający oświadczenie ostatniej woli spadkodawcy,
- nadzoruje sprawy z zakresu ochrony danych osobowych, informacji niejawnych i dostępu do informacji publicznej BIP,
- organizuje i przeprowadza nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze, organizuje służbę przygotowawczą,
- współdziała w przygotowaniu i przeprowadzeniu ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- współpracuje z Radą Gminy w zakresie właściwego przygotowania materiałów pod obrady sesji,
- prowadzi rejestr pełnomocnictw i upoważnień Wójta,
- prowadzi rejestr skarg i wniosków, nadzoruje terminowe i prawidłowe załatwianie skarg i wniosków,
- nadzoruje przestrzeganie przepisów prawnych przez pracowników Urzędu ze szczególnym uwzględnieniem Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Instrukcji Kancelaryjnej w zakresie prawidłowego, terminowego i rzetelnego załatwiania spraw,
- przyjmuje i prowadzi nadzór nad terminowością i prawidłowością składania oświadczeń majątkowych zobowiązanych do tego pracowników urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy oraz przekazuje je po skompletowaniu właściwemu urzędowi skarbowemu,
- realizuje zadania związane z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej,
- dekretuje i podpisuje korespondencję za wyjątkiem tych, których osobiste działanie Wójta wynika z przepisu prawa albo treści czynności prawnej,
- w przypadku nieobecności Zastępcy Wójta:
- sprawuje obowiązki Wójta w czasie jego nieobecności
- uczestniczy w dokonywaniu oceny pracy kierowników podległych jednostek organizacyjnych Gminy i komórek organizacyjnych Urzędu,
- monitoruje możliwości pozyskania zewnętrznych środków finansowych przez urząd oraz jednostki organizacyjne gminy,
- koordynuje współpracę z organizacjami pożytku publicznego, stowarzyszeniami i fundacjami działającymi na terenie gminy,
- wykonuje inne zadania wynikające z polecenia lub upoważnienia Wójta