• Samorząd
    • Urząd Gminy
      • Podział organizacyjny
        • Wójt Gminy Korzenna
        • Z-ca Wójta Gminy
        • Sekretarz Gminy
        • Skarbnik Gminy
        • Referat Organizacyjny
          • Dane teleadresowe
          • Dokumenty do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Finansowo - Budżetowy
          • Dane teleadresowe
          • Pliki do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
          • Dane teleadresowe
          • Pliki do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
          • Dane teleadresowe
          • Pliki do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Referat Oświaty
          • Dane teleadresowe
          • Dokumenty do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Urząd Stanu Cywilnego
          • Dane teleadresowe
          • Dokumenty do pobrania
          • Zadania i kompetencje
        • Samodzielne stanowiska pracy
      • Biuro Obsługi Klienta
      • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
      • Spis telefonów UG
      • Ogłoszenia
      • Zamówienia publiczne
    • Sołectwa
      • Bukowiec
      • Janczowa
      • Jasienna
      • Koniuszowa
      • Korzenna
      • Lipnica Wielka
      • Łęka
      • Łyczana
      • Miłkowa
      • Mogilno
      • Niecew
      • Posadowa Mogilska
      • Siedlce
      • Słowikowa
      • Trzycierz
      • Wojnarowa
    • Plany inwestycyjne
    • Nagrody i certyfikaty
    • Strategia rozwoju
    • Załatw sprawę
      • Referat Finansowo - Budżetowy
        • Decyzja ustalająca podatek leśny
        • Decyzja ustalająca podatek od nieruchomości
        • Decyzja ustalająca podatek rolny
        • Podatek leśny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
        • Podatek od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych age
        • Podatek od środków transportu
        • Podatek rolny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
        • Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
      • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
      • Referat Organizacyjny
        • Ewidencja działalności gospodarczej - nowy wpis, zmiana, zawieszenie, wykreślenie.
        • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
        • Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
        • Zgłoszenie o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarcze
        • Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
      • Referat Oświaty
        • Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika
        • Nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
        • Wydanie nowego aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, uwzględniającego uzyskany poziom wykształcenia
      • Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
      • Urząd Stanu Cywilnego
        • Odtworzenie aktu stanu cywilnego
        • Skrócenie terminu oczekiwania na ślub
        • Sporządzenie aktu urodzenia dziecka
        • Sporządzenie aktu zgonu
        • Sprostowanie i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
        • Uznanie dziecka
        • Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
        • Wpisanie do polskich ksiąg stanu cywilnego aktu sporządzonego za granicą
        • Wydanie nowego dowodu osobistego
        • Wydanie odpisu z aktu stanu cywilnego
        • Wymeldowanie z pobytu stałego decyzją administracyjną
        • Wymeldowanie z pobytu stałego, czasowego lub za granicę
        • Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
        • Zawarcie małżeństwa cywilnego
        • Zawarcie małżeństwa konkordatowego ze skutkami cywilnymi
        • Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
        • Zmiana imion lub nazwisk
    • Plan zagospodarowania
    • Projekty współfinansowane
      • Projekty w trakcie realizacji
      • Projekty zrealizowane
  • Turystyka
    • Ogólne informacje o gminie
    • Atrakcje turystyczne
      • Szlaki turystyczne
        • "Diable Skały" w Bukowcu
        • Jodłowa Góra - Mogilno
        • Szlak architektury drewnianej
      • Nietoperze
      • Rezerwat "Diable Skały"
      • Rezerwat cisów
    • Baza noclegowa
  • Kultura
    • Centrum Kultury w Korzennej
    • Gminna Biblioteka Publiczna
      • Dane teleadresowe
      • Informacje
      • Godziny otwarcia
    • Kalendarz imprez
  • Edukacja
    • Szkoły
    • Przedszkola
    • Rekrutacja
  • Sport
    • Sport szkolny
    • Uczniowskie Kluby Sportowe
    • Sport klubowy
Korzenna - portal gminny logo

BIP

 

 

Jesteś tutaj: Strona główna » Samorząd » Urząd Gminy » Podział organizacyjny » Sekretarz Gminy

Sekretarz Gminy

  • strict warning: Declaration of views_handler_filter_node_status::operator_form() should be compatible with views_handler_filter::operator_form(&$form, &$form_state) in /home/hosting17/public_html/sites/all/modules/views/modules/node/views_handler_filter_node_status.inc on line 0.
  • strict warning: Declaration of semanticviews_plugin_style_default::options() should be compatible with views_object::options() in /home/hosting17/public_html/sites/all/modules/semanticviews/semanticviews_plugin_style_default.inc on line 0.

Sekretarz Gminy - Krzysztof Ogorzałek

  • Nr tel.:      (18) 440-66-10
  • Nr fax.:     (18) 441-70-39
  • E-mail:      sekretarz@korzenna.pl


Zadania i kompetencje Sekretarza Gminy:

 
  • sprawuje nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem i organizacją pracy Urzędu, dyscypliną pracy oraz koordynuje działania poszczególnych referatów w zakresie realizacji bieżących zadań  wynikających z ustaleń Wójta i aktów normatywnych,
  • prowadzi kontrolę wewnętrzną Urzędu w zakresie prawidłowości wykonywania obowiązków przez pracowników Urzędu oraz jego funkcjonowania pod względem organizacyjnym i dyscypliny pracy (za wyjątkiem kontroli finansowej),
  • współpracuje z organami kontroli zewnętrznej, kompletuje całość dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych, nadzoruje terminowe wykonanie zaleceń pokontrolnych oraz udziela odpowiedzi na zalecenia pokontrolne,
  • inicjuje szkolenia i tworzy warunki do podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników samorządowych,
  • zapewnia należyty wygląd budynku Urzędu i jego otoczenia,
  • nadzoruje właściwe i prawidłowe wydawanie środków finansowych na remont budynku, materiały biurowe, środki czystości i wyposażenie Urzędu,
  • przegląda i dekretuje korespondencję wpływającą do Urzędu na zasadach określonych w instrukcji kancelaryjnej,
  • sprawuje nadzór nad stażami absolwenckimi i praktykami zawodowymi,
  • przygotowuje i prowadzi dokumentację związaną z organizacją wyborów
  • przygotowuje materiały do celów przeprowadzenia referendum gminnego i krajowego,
  • sporządza protokół zawierający oświadczenie ostatniej woli spadkodawcy,
  • nadzoruje sprawy z zakresu ochrony danych osobowych, informacji niejawnych i dostępu do informacji publicznej BIP,
  • organizuje i przeprowadza nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze, organizuje służbę przygotowawczą,
  • współdziała w przygotowaniu i przeprowadzeniu  ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  • współpracuje z Radą Gminy w zakresie właściwego przygotowania materiałów pod obrady sesji,
  • prowadzi rejestr pełnomocnictw i upoważnień Wójta,
  • prowadzi rejestr skarg i wniosków, nadzoruje terminowe i prawidłowe załatwianie skarg i wniosków,
  • nadzoruje przestrzeganie przepisów prawnych przez pracowników Urzędu ze szczególnym uwzględnieniem Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Instrukcji Kancelaryjnej w zakresie prawidłowego, terminowego i rzetelnego załatwiania spraw,
  • przyjmuje i prowadzi nadzór nad terminowością i prawidłowością składania oświadczeń majątkowych zobowiązanych do tego pracowników urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy oraz przekazuje je po skompletowaniu właściwemu urzędowi skarbowemu,
  • realizuje zadania związane z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej,
  • dekretuje i podpisuje korespondencję za wyjątkiem tych, których osobiste działanie Wójta wynika z przepisu prawa albo treści czynności prawnej,
  • w przypadku nieobecności Zastępcy Wójta:
  • sprawuje obowiązki Wójta w czasie jego nieobecności
  • uczestniczy w dokonywaniu oceny pracy kierowników podległych jednostek organizacyjnych Gminy i komórek organizacyjnych Urzędu,
  • monitoruje możliwości pozyskania zewnętrznych środków finansowych przez urząd oraz jednostki organizacyjne gminy,
  • koordynuje współpracę z organizacjami pożytku publicznego, stowarzyszeniami i fundacjami działającymi na terenie gminy,
  • wykonuje inne zadania wynikające z polecenia lub upoważnienia Wójta

 

  • Urząd Gminy
    • Podział organizacyjny
      • Wójt Gminy Korzenna
      • Z-ca Wójta Gminy
      • Sekretarz Gminy
      • Skarbnik Gminy
      • Referat Organizacyjny
        • Dane teleadresowe
        • Dokumenty do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Referat Finansowo - Budżetowy
        • Dane teleadresowe
        • Pliki do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
        • Dane teleadresowe
        • Pliki do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
        • Dane teleadresowe
        • Pliki do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Referat Oświaty
        • Dane teleadresowe
        • Dokumenty do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Urząd Stanu Cywilnego
        • Dane teleadresowe
        • Dokumenty do pobrania
        • Zadania i kompetencje
      • Samodzielne stanowiska pracy
    • Biuro Obsługi Klienta
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Spis telefonów UG
    • Ogłoszenia
    • Zamówienia publiczne
  • Sołectwa
    • Bukowiec
    • Janczowa
    • Jasienna
    • Koniuszowa
    • Korzenna
    • Lipnica Wielka
    • Łęka
    • Łyczana
    • Miłkowa
    • Mogilno
    • Niecew
    • Posadowa Mogilska
    • Siedlce
    • Słowikowa
    • Trzycierz
    • Wojnarowa
  • Plany inwestycyjne
  • Nagrody i certyfikaty
  • Strategia rozwoju
  • Załatw sprawę
    • Referat Finansowo - Budżetowy
      • Decyzja ustalająca podatek leśny
      • Decyzja ustalająca podatek od nieruchomości
      • Decyzja ustalająca podatek rolny
      • Podatek leśny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
      • Podatek od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych age
      • Podatek od środków transportu
      • Podatek rolny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
      • Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
    • Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
    • Referat Organizacyjny
      • Ewidencja działalności gospodarczej - nowy wpis, zmiana, zawieszenie, wykreślenie.
      • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
      • Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
      • Zgłoszenie o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarcze
      • Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
    • Referat Oświaty
      • Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika
      • Nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
      • Wydanie nowego aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, uwzględniającego uzyskany poziom wykształcenia
    • Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
    • Urząd Stanu Cywilnego
      • Odtworzenie aktu stanu cywilnego
      • Skrócenie terminu oczekiwania na ślub
      • Sporządzenie aktu urodzenia dziecka
      • Sporządzenie aktu zgonu
      • Sprostowanie i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
      • Uznanie dziecka
      • Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
      • Wpisanie do polskich ksiąg stanu cywilnego aktu sporządzonego za granicą
      • Wydanie nowego dowodu osobistego
      • Wydanie odpisu z aktu stanu cywilnego
      • Wymeldowanie z pobytu stałego decyzją administracyjną
      • Wymeldowanie z pobytu stałego, czasowego lub za granicę
      • Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
      • Zawarcie małżeństwa cywilnego
      • Zawarcie małżeństwa konkordatowego ze skutkami cywilnymi
      • Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
      • Zmiana imion lub nazwisk
  • Plan zagospodarowania
  • Projekty współfinansowane
    • Projekty w trakcie realizacji
    • Projekty zrealizowane

Chat

Ogłoszenia

Pismo od Powiatowego Inspektoratu Weterynarii odnośnie wystąpienia na terenie powiatu nowosądeckiego afrykańskiego pomoru świń oraz wystąpienia wysoce zjadliwej grypy ptaków.
czw., 25/02/2021 - 08:50
W załączeniu pismo:  
Pismo od Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa dotyczące próby wyłudzenia pieniędzy od rolników
pt., 19/02/2021 - 11:53
Treść pisma w załączeniu.
Nabór wniosków o dotację na zadania realizowane przez kluby sportowe w zakresie tworzenia warunków sprzyjających rozwojowi sportu, na terenie Gminy Korzenna w 2021 roku
czw., 18/02/2021 - 13:45
Więcej informacji wraz z potrzebnymi załącznikami znajduje się tutaj.
Zmiana prognozy na przyszły tydzień – potencjalnie niebezpieczna sytuacja
wt., 16/02/2021 - 09:05
    Prognoza pogody na okres dłuższy niż 2 najbliższe dni może ulec diametralnej zmianie...
Wróć z POWERem! - dla powracających z zagranicy
śr., 03/02/2021 - 11:04
Informacje znajdują się w załączniku.
  • Samorząd
  • Turystyka
  • Kultura
  • Edukacja
  • Sport
  • Pomoc społeczna
  • Gospodarka komunalna
  • Organizacje pozarządowe
  • Stołówka gminna
  • Gmina w mediach
  • Wydarzenia
  • Parafie
  • Polecamy
  • Galeria
  • Poczta
Copyright © Gmina Korzenna