- Samorząd
- Urząd Gminy
- Podział organizacyjny
- Biuro Obsługi Klienta
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Spis telefonów UG
- Ogłoszenia
- Zamówienia publiczne
- Sołectwa
- Plany inwestycyjne
- Nagrody i certyfikaty
- Strategia rozwoju
- Załatw sprawę
- Referat Finansowo - Budżetowy
- Decyzja ustalająca podatek leśny
- Decyzja ustalająca podatek od nieruchomości
- Decyzja ustalająca podatek rolny
- Podatek leśny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
- Podatek od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych age
- Podatek od środków transportu
- Podatek rolny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
- Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
- Podatki i opłaty
- Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
- Referat Organizacyjny
- Ewidencja działalności gospodarczej - nowy wpis, zmiana, zawieszenie, wykreślenie.
- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
- Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- Zgłoszenie o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarcze
- Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- Referat Oświaty
- Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
- Urząd Stanu Cywilnego
- Odtworzenie aktu stanu cywilnego
- Skrócenie terminu oczekiwania na ślub
- Sporządzenie aktu urodzenia dziecka
- Sporządzenie aktu zgonu
- Sprostowanie i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
- Uznanie dziecka
- Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
- Wpisanie do polskich ksiąg stanu cywilnego aktu sporządzonego za granicą
- Wydanie nowego dowodu osobistego
- Wydanie odpisu z aktu stanu cywilnego
- Wymeldowanie z pobytu stałego decyzją administracyjną
- Wymeldowanie z pobytu stałego, czasowego lub za granicę
- Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
- Zawarcie małżeństwa cywilnego
- Zawarcie małżeństwa konkordatowego ze skutkami cywilnymi
- Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
- Zmiana imion lub nazwisk
- Referat Finansowo - Budżetowy
- Plan zagospodarowania
- Projekty współfinansowane
- Urząd Gminy
- Turystyka
- Kultura
- Edukacja
- Sport
Sporządzenie aktu zgonu
-
Referat załatwiający sprawę
Urząd Stanu Cywilnego, pokój nr 4 w godzinach pracy urzędu
nr telefonu: 018 440 66 22
nr fax: 018 441 70 39
e-mail: gmina@korzenna.pl
-
Formularz wniosku
Pisemny wniosek o wydanie aktu zgonu można otrzymać w pokoju nr 4. Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w pokoju nr 4 – USC
-
Wymagane dokumenty
- Karta zgonu wydana przez lekarza stwierdzającego zgon
- Dowód osobisty zmarłego
-
Książeczka wojskowa zmarłego w przypadku podlegania powszechnemu obowiązkowi obrony
- Informacja
- Do zgłoszenia zgonu zobowiązani są w kolejności:
- Małżonek lub dzieci zmarłego
- Najbliżsi krewni lub powinowaci
- Osoby, które zamieszkiwały w lokalu w którym nastąpił zgon
- Osoby, które były obecne przy zgonie lub naocznie się o nim przekonały
- Administrator domu
-
Zgłoszenia zgonu należy dokonać w ciągu 3 dni od daty zgonu.
-
Opłata skarbowa
Sporządzenie aktu zgonu oraz wydanie 3 odpisów skróconych aktu zgonu są wolne od opłaty skarbowej.
Każdy kolejny odpis podlega następującej opłacie skarbowej.
< >Odpis skrócony aktu zgonu - 22 zł za każdy egzemplarz.Odpis zupełny aktu zgonu - 33 zł za każdy egzemplarz
Podanie o wydanie odpisu z aktu zgonu - wolne od opłaty skarbowej.
Termin załatwienia sprawy
Akt zgonu sporządza się niezwłocznie po przedłożeniu kompletu dokumentów.
-
Podstawa prawna
Art. 64-69 ustawy z dnia 29 września 1986 roku Prawo o aktach stanu cywilnego /Dz. U. z 2004 roku Nr 161, poz. 1688 z późn. zm./