- Samorząd
- Urząd Gminy
- Podział organizacyjny
- Biuro Obsługi Klienta
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Spis telefonów UG
- Ogłoszenia
- Zamówienia publiczne
- Sołectwa
- Plany inwestycyjne
- Nagrody i certyfikaty
- Strategia rozwoju
- Załatw sprawę
- Referat Finansowo - Budżetowy
- Decyzja ustalająca podatek leśny
- Decyzja ustalająca podatek od nieruchomości
- Decyzja ustalająca podatek rolny
- Podatek leśny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
- Podatek od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych age
- Podatek od środków transportu
- Podatek rolny osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, jednostek organizacyjnych agencji własno
- Wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym
- Podatki i opłaty
- Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
- Referat Organizacyjny
- Ewidencja działalności gospodarczej - nowy wpis, zmiana, zawieszenie, wykreślenie.
- Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
- Wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- Zgłoszenie o wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarcze
- Zgłoszenie zmiany we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
- Referat Oświaty
- Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska
- Urząd Stanu Cywilnego
- Odtworzenie aktu stanu cywilnego
- Skrócenie terminu oczekiwania na ślub
- Sporządzenie aktu urodzenia dziecka
- Sporządzenie aktu zgonu
- Sprostowanie i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
- Uznanie dziecka
- Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
- Wpisanie do polskich ksiąg stanu cywilnego aktu sporządzonego za granicą
- Wydanie nowego dowodu osobistego
- Wydanie odpisu z aktu stanu cywilnego
- Wymeldowanie z pobytu stałego decyzją administracyjną
- Wymeldowanie z pobytu stałego, czasowego lub za granicę
- Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
- Zawarcie małżeństwa cywilnego
- Zawarcie małżeństwa konkordatowego ze skutkami cywilnymi
- Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
- Zmiana imion lub nazwisk
- Referat Finansowo - Budżetowy
- Plan zagospodarowania
- Projekty współfinansowane
- Urząd Gminy
- Turystyka
- Kultura
- Edukacja
- Sport
Wójt Gminy Korzenna
Wójt Gminy Korzenna
mgr Leszek Skowron
Nr tel. : (18) 440-66-10
Nr fax.: (18) 441-70-39
E-mail: gmina@korzenna.pl
Zadania i kompetencje Wójta:
- Wykonywanie uchwał Rady Gminy oraz innych zadań zastrzeżonych dla Wójta Gminy.
Wydawanie zarządzeń porządkowych i przedstawianie ich Radzie Gminy do zatwierdzenia oraz wydawanie zarządzeń dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu - Kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz
- Sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem prawidłowej gospodarki Gminy oraz prawidłowej realizacji dochodów i wydatków Gminy określonych uchwałą budżetową
- Podejmowanie decyzji w sprawach kadrowych, gospodarowanie funduszem płac, zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
- Nadzór nad realizacją zadań w zakresie zapewnienia warunków działania oraz zapewnienia obsługi administracyjnej i finansowej placówek oświatowych na terenie Gminy
- Realizacja kompetencji własnych wynikających z ustaw o systemie oświaty i Karty Nauczyciela
- Podejmowanie decyzji w sprawach prowadzonych inwestycji i remontów oraz poprawy infrastruktury technicznej i rozwoju gospodarczego Gminy
- Udzielanie pełnomocnictw pracownikom Urzędu oraz kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych oraz wydawanie upoważnień do załatwiania spraw w swoim imieniu
- Gospodarowanie mieniem komunalnym, składanie jednoosobowych oświadczeń woli w imieniu Gminy w zakresie spraw związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Gminy
- Określenie zakresu kompetencji i odpowiedzialności Sekretarza i Skarbnika Gminy
- Wykonywanie zadań Szefa Obrony Cywilnej Gminy określonych odrębnymi przepisami
- Zatwierdzanie planów pracy oraz dokumentacji związanych z zarządzaniem kryzysowym, obroną cywilną w zakresie i na zasadach określonych przepisami szczególnymi
- Nadzór nad realizacją zadań z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
- Kierowanie działaniami w czasie stanu klęski żywiołowej na terenie Gminy, opracowanie planu operacyjnego ochrony przed powodzią, ogłaszanie i odwoływanie pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego, zarządzenie ewakuacji ludności i mienia z obszarów bezpośrednio zagrożonych
- Sporządzanie protokołu zawierającego ostatnią wolę spadkodawcy
- Przyjmowanie i sprawdzanie oświadczeń majątkowych od pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych gminy zgodnie z przepisami wynikającymi z ustaw szczególnych
- Wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej