Referat załatwiający sprawę
Urząd Stanu Cywilnego, pokój nr 4 w godzinach pracy urzędu
nr telefonu                       018 4406622
nr fax:                               018 4417039
e-mail:                             gmina@korzenna.pl
 

Formularz wniosku
Pisemny wniosek o sprostowanie i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego można otrzymać w pokoju nr 4 lub pobrać ze strony internetowej. Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w pokoju nr 4 – USC
 

Wymagane dokumenty

Podanie                  

Dowód osobisty do wglądu

Odpis zupełny aktu stanu cywilnego podlegający uzupełnieniu lub sprostowaniu

Odpis zupełny aktu stanu cywilnego stanowiący podstawę do uzupelnienia lub sprostowania.
 

Opłata skarbowa
< >Podanie – wolne od  opłaty skarbowej.Za każdy załącznik – wolne od opłaty skarbowej.Decyzja – 39 zł.Termin załatwienia
Niezwłocznie po przedłożeniu kompletu dokumentów
 

Tryb odwołania
Od decyzji Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego przysługuje wniesienie odwołania do Wojewody Małopolskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
 

Podstawa prawna
Art. 6, 28 i 36 ustawy z dnia 29 września 1986 roku Prawo o aktach stanu cywilnego /Dz. U. z 2004 roku Nr 161, poz. 1688 z późn. zm./